در مسیر زیبای زندگی

خرید بک لینک
اختلالات دوقطبي چيست؟ازاختلال دو قطبي با عنوان افسردگي شيدائي نام برده ميشد.همانگونه که از نام قبلي استنباط ميشود کسي که دچار اختلال دوقطبي است دچار نوسانات خلقي شديدميباشد.اين نوسانات معمولا هفته ها يا ماها طول ميکشد و با انچه مردم عادي در زندگي روزمره تجربه ميکنندبسيارمتفاوت است.خلق افسرده: احساس شديد افسردگيخلق شيدا: احساس شادماني بسيار و نااميديخلق مختلط: به عنوان مثال خلق افسرده همراه با بيقراري و فعاليت بيش از اندازه ناشي از شيدائي. شيوع اختلالات دو قطبي:در حدود يک نفر از هر 100 بزرگسال در طول زندگي خود دچار اين اختلال ميگردد. مع در مسیر زیبای زندگی...

ما را در سایت در مسیر زیبای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 13:21

صفحه بندی